PR: Fokus på hvilke emner!

Sure, som en manager, har du en talentfuld medlem af PR-team tilknyttet afdelingen, division eller datterselskab eller til huse på dit kontor, og han/hun er pokkers god på markedsføring produkt og service stik på radio og i avisen. Der kan være alt hvad du ønsker. Og det er fint.
Desværre, når din PR folk koncentrere sig primært om taktisk rettelser som reklame placeringer, i det mindste være klar over, hvad du ikke får.
Du får ikke en omfattende indsats, der overtaler dem vigtige uden for folk at din måde at tænke, så flytter dem til at træffe foranstaltninger for at hjælper din afdeling, afdeling eller datterselskab lykkes.
Du får ikke brugen af den høj-impact, grundlæggende forudsætning public relations til at levere eksterne interessenter opførsel ændre – den slags, der fører direkte til dine ledelsesmæssige mål.
Og du får ikke det kreative potentiale fra din tildelte PR team brug for at positivt påvirke adfærd af de meget uden for publikum at de fleste påvirker din virksomhed, non-profit eller forening.
Der er et rimeligt beløb ikke at få!
Det lyder bestemt ikke som den bedste udnyttelse af din pr ressourcer, men det er fixable. I hvilket tilfælde du måske begynde at se resultater såsom udsigter begyndt at gøre forretninger med dig; nye forslag til strategiske alliancer og joint ventures; medlemskab programmer på fremmarch; Gæsterne begynder at foretage gentagne køb; kapital givere eller angive kilder begyndt at kigge din vej, samfundsledere begynder at søge dig ud; Velkommen afvisninger i show room besøg; politikere og lovgivere begynder at se dig som et centralt medlem af erhvervslivet, non-profit eller association Fællesskaber og endnu højere medarbejder opbevaring priser.
Fra dag 1 skal du få den pr folk som er tildelt til din enhed på bord. Gøre de alle acceptere den virkelighed, at det er yderst vigtigt at vide, hvordan din eksterne målgrupper opfatter dine aktiviteter, produkter eller tjenester. Og at opfattelser næsten altid fører til adfærd, der kan skade din enhed.
Få dit hold involveret i planer for overvågning og indsamling opfattelser af spørgende medlemmer af dine vigtigste uden for publikum. Spørgsmål som disse: hvor meget ved du om vores organisation? Har du haft forudgående kontakt med os og var du tilfreds med udveksling? Hvor meget ved du om vores tjenester eller produkter og medarbejdere? Har du oplevet problemer med vores folk eller procedurer?
Din PR folk er jo i opfattelsen og opførsel forretning til at begynde med, så de kan være af reel brug for denne udtalelse, overvågning af projektet. Professionel undersøgelse virksomheder er altid tilgængelige, men det kan være meget dyrt. Men uanset om det er dine medarbejdere eller en undersøgelse firma, der spørger spørgsmål, dit mål er at identificere usandheder, falske antagelser, grundløse rygter, unøjagtigheder og misforståelser.
Derefter skal du beslutte, hvilke af de ovennævnte problemer Vurder udpegning som dit korrigerende pr mål – eksempelvis præcisere misforståelse, spike rygtet, korrigere den falske antagelse eller lave en visse unøjagtighed.
På samme måde sojasovs går med stir fry, fortæller den rigtige PR strategi dig hvordan du når dit mål. Men bare tre strategier er tilgængelige i opfattelse og mening–ændre eksisterende perception, skabe opfattelse hvor der kan være ingen, eller styrke den. Men sørg for din nye strategi er en naturlig pasform med din nye pr mål.
Når du endelig har mulighed for at behandle jeres vigtigste interessenter publikum for at hjælpe med at overtale dem til din måde at tænke, hvad vil du sige?
Her er hvor en talentfuld forfatter tjener hans eller hendes hold, fordi han/hun skal sætte sammen nogle meget specielle, korrigerende sprog. Ord, der ikke kun overbevisende, overbevisende og troværdige, men klar og saglig, hvis de er til at skifte opfattelse/mening mod dit synspunkt og føre til adfærd du har i tankerne.
Nu er jobbet bliver lettere – Vælg kommunikation taktik til at bære din besked til din målgruppe opmærksomhed. Gør sikker på, at den taktik, du vælger har en rekord for at nå folk som dit publikum, du kan vælge fra snesevis, der er tilgængelige. Fra taler, facilitet ture, e-mails og brochurer til forbrugeren briefinger, interviews med medier, nyhedsbreve, personlige møder og mange andre.
Som metode til kommunikation kan påvirke troværdigheden af beskeden, kan du ønsker at levere det i små møder eller præsentationer og ikke gennem fluorescerende media annonceringer.
Spørgsmål vil snart overfladen om fremskridt. Og det vil kræve en anden opfattelse overvågning session med medlemmer af din eksterne målgruppe. Ansættelse af mange af de samme spørgsmål bruges i den første benchmark session, vil du nu se nøje for tegn at den fejlende opfattelse ændres i din retning.
I denne forretning er vi så heldige, at bestræbelser som denne kan fremskyndes ved at tilføje mere kommunikation taktik samt øge deres frekvenser, hvis det skønnes nødvendigt.
Vi er også så heldige, at de mennesker, vi beskæftiger os med opfører sig som alle andre-de handle ud fra deres opfattelse af de faktiske omstændigheder, de hører om os og vores operationer. Der efterlader os lidt andet valg end at beskæftige sig hurtigt og effektivt med disse opfattelser ved at gøre, hvad der er nødvendigt at nå frem til og flytte vores vigtigste eksterne målgrupper til handling.
Så, i den legendariske nøddeskal, her har du en brugbar pr blueprint, der kan hjælpe dig med at overtale dine vigtigste eksterne interessenter til din måde at tænke, så Flyt dem til at opføre sig på en måde, der fører til succes for din afdeling, afdeling eller datterselskab.
udgangen

One Comment on “PR: Fokus på hvilke emner!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *